close
close

Keyfiyyət siyasəti

Xidmət sahəsi: Kənd təsərrüfatı proseslərinin idarə edilməsi.


Bizim öhdəliklərimiz: “AZƏRŞƏKƏR” MMC yüksək səviyyədə performansa nail olmaq üçün bütün qanunlara, standartlara, müştərilərin ehtiyaclarına, gözləntilərinə və müvafiq tələblərinə riayət etməyə borcludur. Bütün proseslər ISO 9001:2015 beynəlxalq standartına cavab verən sənədləşdirilmiş Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi əsasında strukturlaşdırılmışdır.
Aşağıda göstərilən prinsip və metodları fəaliyyətimizə tətbiq etməyi öhdəliyimizə götürürük:
  • Müştəri yönümlülük: Müştəri tələbatlarına sürətli və effektiv cavab verərək müştəri məmmnuniyyətini artırmaq.
  • Qanuni tələblər: Biznes sahəmizə aid olan, dövlət orqanları tərəfindən müəyyən edilmiş rəsmi qanunlara riayət etmək.
  • Davamlı inkişaf: İş proseslərini müvafiq performans göstəricilər və müştəri irad və təklifləri əsasında davamlı təkmilləşdirmək.
  • Məqsəd və hədəflər: İş proseslərimizi təkmilləşdirmək üçün effektivliklə əlaqələndirilmiş hədəflər qoyaraq personal biliklərini tədrislərlə daim inkişaf etdirmək.
  • Resurslar: Planlaşdırılmış məqsədlərə və hədəflərə nail olmaq üçün şirkətin rəhbərliyi tərəfindən maliyyə, informasiya və digər zəruri bütün resursları təmin etmək.
  • Maraqlı tərəflər: Keyfiyyəti artırmaq üçün müştərilərimizlə, təchizatçılarımızla və digər tərəflərlə qarşılıqlı əlaqələri inkişaf etdirmək və səmərəliliyi yüksəltmək.
  • Xarici və daxili məsələlər: Daim təşkilatın məqsədinə və strateji istiqamətinə təsir göstərə biləcək məsələləri nəzərə almaq.
  • Risklərin idarə olunması: Risk əsaslı idarəetməni təmin etmək və yüksək keyfiyyət standartları ilə təhlükəsiz fəaliyyət üçün bütün nəzarət tədbirlərini tətbiq etmək.
  • Məsuliyyət: Uyğunsuzluqların qarşısını almaq, müştərilərin və digər maraqlı tərəflərin gözləntilərinə cavab vermək və müqavilə tələblərinə düzgün riayət etmək üçün bütün tədbirləri yerinə yetirmək.
  • Kommunikasiya: Hər zaman işçiləri Keyfiyyət Siyasətinin tələbləri barədə məlumatlandırmaq.